FAQ
De meeste bestellingen die je vóór 14:00 uur plaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Onze koerierdienst zorgt er meestal voor dat je pakket binnen 24 uur bij je thuis is. Zo kun je snel aan de slag in je tuin of met je kamerplanten!
2. Wat zijn de verzendkosten?Voor bestellingen onder de 50 euro vragen we €4,95. Boven de 50 euro is de verzending helemaal gratis!
3. Kan ik mijn bestelling retourneren?Levend materiaal, zoals onze aaltjes en nuttige insecten, kan helaas niet geretourneerd worden. Niet-levende producten, zoals insectenhotels, kun je binnen 14 dagen terugsturen.
4. Hoe werkt het retourneren?Neem even contact op met onze contact op via telefoon of stuur ons buiten kantooruren een e-mail met “Annulatie” in het onderwerp. Ons team behandelt dit met spoed!
5. Is het veilig om bij jullie te bestellen?Absoluut! Al meer dan 300.000 klanten vertrouwen ons en gebruiken onze producten voor hun tuin en kamerplanten.
6. Hoe kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?Onze "Zoek op plant" en "Zoek op plaag" vind je snel het juiste product. Twijfel je nog? Maak een foto van je plant of plaag en stuur deze door naar onze Plantendokter. Wij denken graag met je mee!
7. Wat als het product niet werkt?We willen dat je tevreden bent met onze producten. Mocht je toch niet het gewenste resultaat zien, neem dan contact op. Samen kijken we naar een oplossing. Al 30 jaar vertrouwen klanten op onze ervaring en biologische producten, en dat doen ze niet zonder reden!
8. Zijn jullie producten ook geschikt voor kamerplanten?Jazeker! Ook jouw binnentuin telt. We hebben speciale producten die perfect zijn voor je kamerplanten.
9. Hoe draag ik met jullie producten bij aan biodiversiteit?Met onze producten kies je voor oplossingen die de natuur versterken in plaats van belasten. Geen gif, geen chemische meststoffen—gewoon de kracht van de natuur op een duurzame manier benutten.
10. Kan ik bestellen zonder account?Ja hoor, bij ons kun je makkelijk een bestelling plaatsen zonder account. Lekker snel en eenvoudig!